68 We zijn aan het aftellen begonnen

hans_sept13

Op dit moment is het precies 68 dagen 7 uur 35 minuten en wat seconden voordat de stembussen open gaan. We zijn inmiddels aan het aftellen begonnen. Het is 5 voor 12.

Want we kunnen eigenlijk niet wachten om gewoon aan te slag te gaan. Voor mij is het een gevoel alsof ik er al jaren op zitten wachten. Eindelijk eens dingen organiseren voor je stad. Dit in een tijd dat steeds meer raadsleden afhaken om de boel te organiseren, begin ik er ineens heel veel zin in te krijgen.

contact dat wij willen met de burgers zal ook intensiever zijn

stembusoudVoor lang? Dat weet ik niet. Laten we eerst eens kijken of ik kan beginnen met de ploeg en dat mensen de komende 68 dagen vertrouwen gaan krijgen in onze plannen. Die zijn inderdaad anders. In ieder geval het contact dat wij willen met de burgers zal ook intensiever zijn. Als burgers meer van ons gaan verwachten, gaan we deze burgers ook meer prikkelen om zelf in actie te komen. Meer reuring in de Gorcumse samenleving. Mee doen was het gevleugelde woord van de afgelopen jaren, maar daar komt nu ook de daad bij het woord. Niet alleen zaken op papier ook die ideeën en de afspraken die we met elkaar op papier hebben gemaakt gewoon uitvoeren.

Ik heb er zin in …… en u?

Graag tot ziens op twitter @hendrikVM

Lees ook meer op www.facebook.com/gorcumactief   | www.twitter.com/gorcumactief | www.GorcumActief.nl

Plaats een reactie